Naše usluge
KONTROLING
I IZVJEŠTAVANJE
Što je kontroling?
Pravu definiciju kontrolinga teško je odrediti iz razloga neprestane promjene načina poslovnog upravljanja uvjetovanog novim spoznajama i iskustvima globalnih promjena u svijetu. Kad bismo željeli u jednoj rečenici opisati značenje i ulogu kontrolinga, najtočnije bi bilo reći da on omogućava povezivanje dijelova u cjelinu i daje panoramsku preglednost poslovanja.
Zašto je kontroling važan?
Projekt uvođenja kontrolinga u poduzeće svakako je jedna od najbrže isplativih investicija jer donosi uštede, racionalnije poslovanje i postaje nezamjenjiva podrška i pomoć vodstvu poduzeća i menadžmentu. Kontrolerski način poslovanja primjenjiv je i za manje i za veće tvrtke. Ako poduzeće još kao malo krene na kvalitetnim kontrolerskim osnovama, sigurnije će rasti i napredovati.
Implementacija
U samom početku implementacije gotovo uvijek se otkrivaju različite nelogičnosti i nepravilnosti, pronalazi se prazan hod u procesima, uočavaju se nejasno definirani zadaci, nepotrebne ili predugačke procedure, uska grla u nabavi, proizvodnji i logistici. Sve to generira neopravdane i prevelike troškove. Uz pomoć kontrolinga sustavno raste razina efikasnosti i efektivnosti upravljanja. Kontroling objedinjava planiranje i budžetiranje, kontrolu procesa, procedura, brojčanih pokazatelja, analizu podataka, informiranje uprave i menadžmenta kao i sustavno upravljanje ljudskim potencijalima.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
Što je kontroling?
Pravu definiciju kontrolinga teško je odrediti iz razloga neprestane promjene načina poslovnog upravljanja uvjetovanog novim spoznajama i iskustvima globalnih promjena u svijetu. Kad bismo željeli u jednoj rečenici opisati značenje i ulogu kontrolinga, najtočnije bi bilo reći da on omogućava povezivanje dijelova u cjelinu i daje panoramsku preglednost poslovanja.
Zašto je kontroling važan?
Projekt uvođenja kontrolinga u poduzeće svakako je jedna od najbrže isplativih investicija jer donosi uštede, racionalnije poslovanje i postaje nezamjenjiva podrška i pomoć vodstvu poduzeća i menadžmentu. Kontrolerski način poslovanja primjenjiv je i za manje i za veće tvrtke. Ako poduzeće još kao malo krene na kvalitetnim kontrolerskim osnovama, sigurnije će rasti i napredovati.
Implementacija
U samom početku implementacije gotovo uvijek se otkrivaju različite nelogičnosti i nepravilnosti, pronalazi se prazan hod u procesima, uočavaju se nejasno definirani zadaci, nepotrebne ili predugačke procedure, uska grla u nabavi, proizvodnji i logistici. Sve to generira neopravdane i prevelike troškove. Uz pomoć kontrolinga sustavno raste razina efikasnosti i efektivnosti upravljanja. Kontroling objedinjava planiranje i budžetiranje, kontrolu procesa, procedura, brojčanih pokazatelja, analizu podataka, informiranje uprave i menadžmenta kao i sustavno upravljanje ljudskim potencijalima.
Kvalitetna slika poslovanja
Kontroling također generira lakšu i bržu sposobnost prilagodbe poduzeća unutarnjim i vanjskim promjenama jer podrazumijeva ugrađeni sustav upravljanja s jasno definiranom vizijom, misijom i ciljevima koji čine temelj načina rada i poslovanja poduzeća..
Činjenica je da u mnogim poduzećima postoji puno izvještaja iz različitih dijelova poduzeća. Iz njih se zasebno iščitava mnoštvo podataka, ali ne omogućuju ukupnu sliku stanja poslovanja. Ne znamo kako bi ih spojili u jedinstvenu i preglednu konstrukciju, važnu za donošenje ispravnih odluka, a kontroling upravo to omogućuje.
Kako možemo pomoći
Nakon uvida u procese, procedure, napravljene analize podataka predložit ćemo korake za optimizaciju i kreirati ih u unificirano izvještavanje s pravim podacima koji su Vam nužni za donošenje ispravnih odluka.
Za sva poduzeća u kojima kontroling ne postoji i ne znaju koje koristi mogu imati od njega, nudimo besplatnu prezentaciju projekta uvođenja kontrolinga.
Pozovite nas!
Naše ostale usluge![](https://www.basis-savjetovanje.hr/wp-content/uploads/dots_after.png)
Naše ostale usluge
POSLOVNE EDUKACIJE,
TRENINZI I RADIONICE
Zašto mi to treba?
Stručno usavršavanje i stjecanje novih vještina, znanja i kompetencija važno je za napredak poduzeća. Zbog svega toga, intelektualni kapital postaje sve cjenjeniji. Da bi poduzeće moglo ostvariti svoju viziju i postavljene strategije razvoja, treba dobar intelektualni kapital, treba vodstvo i zaposlenike s adekvatnim kompetencijama. Promjene vezane uz zahtijevane vještine i kompetencije izuzetno su brze u današnjem poslovnom okruženju i upravo zbog toga je za uspjeh poduzeća neminovno stalno ulaganje u razvoj ljudi.
Kako mi to radimo?
Edukacije koje provodimo organiziraju se kao predavanja-radionice otvorenog tipa, in house i osobno treninzima 1:1. Svaka edukacija prilagođava se sadržajem grupama i/ili pojedincima – polaznicima, ovisno o tome iz koje djelatnosti dolaze i koje su ključne točke koje se žele obuhvatiti. Sastavni dio naših edukacija su primjeri iz prakse i/ili praktične vježbe za polaznike kako bi stečeno znanje što bolje usvojili.
Koje su teme?
Teme za edukacije in house proizlaze iz problematike klijenta za kojeg se održavaju i formiraju se na način tako da se osmišljava ciljana edukacija ovisno o uočenoj problematici koja se treba obuhvatiti i riješiti.
Teme za otvorene edukacije ovisne su o tipu polaznika, za one koji su na potpunom početku ili za one koji su već dobrano zagazili u poslovni svijet.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
Zašto mi to treba?
Stručno usavršavanje i stjecanje novih vještina, znanja i kompetencija važno je za napredak poduzeća. Zbog svega toga, intelektualni kapital postaje sve cjenjeniji. Da bi poduzeće moglo ostvariti svoju viziju i postavljene strategije razvoja, treba dobar intelektualni kapital, treba vodstvo i zaposlenike s adekvatnim kompetencijama. Promjene vezane uz zahtijevane vještine i kompetencije izuzetno su brze u današnjem poslovnom okruženju i upravo zbog toga je za uspjeh poduzeća neminovno stalno ulaganje u razvoj ljudi.
Kako mi to radimo?
Edukacije koje provodimo organiziraju se kao predavanja-radionice otvorenog tipa, in house i osobno treninzima 1:1. Svaka edukacija prilagođava se sadržajem grupama i/ili pojedincima – polaznicima, ovisno o tome iz koje djelatnosti dolaze i koje su ključne točke koje se žele obuhvatiti. Sastavni dio naših edukacija su primjeri iz prakse i/ili praktične vježbe za polaznike kako bi stečeno znanje što bolje usvojili.
Koje su teme?
Teme za edukacije in house proizlaze iz problematike klijenta za kojeg se održavaju i formiraju se na način tako da se osmišljava ciljana edukacija ovisno o uočenoj problematici koja se treba obuhvatiti i riješiti.
Teme za otvorene edukacije ovisne su o tipu polaznika, za one koji su na potpunom početku ili za one koji su već dobrano zagazili u poslovni svijet.
Navodimo neke od tema:
ZA POČETNIKE
- Pravilno postavljanje poslovanja ovisno o tipu djelatnosti poslovnog subjekata
- Moj prvi projekt – pokretanje vlastitog posla (osnove upravljanja projektima)
- Upravljanje financijama (kako postati i ostati likvidan)
- Poslovni plan s troškovnikom za pokretanje posla i projekcijom prihoda i rashoda za prvu godinu poslovanja
- Pravilna kalkulacija cijene koštanja usluga / proizvoda
ZA TVRTKE KOJE VEĆ POSLUJU
- Kalkulacija proizvodne i prodajne cijene (usluge, proizvoda) Doprinos pokriću troškova?
- Učinkovito upravljanje nabavom / zalihama (optimizacija uvjeta, količina, obrtaja)
- Učinkovito upravljanje proizvodnjom /prodajom (optimizacija procesa, analize (kupaca, dobavljača, proizvoda), uspostava ključnih pokazatelja, načini praćenja uspješnosti djelatnika)
- Učinkovito upravljanje financijama i poslovanjem (izvještavanje i praćenje ključnih pokazatelja, korektivne mjere, upravljanje profitabilnošću poslovanja)
- Projekt razvoja i izrade novog proizvoda (sve što se treba znati i što treba učiniti)
- Osnove kontrolerskog načina poslovanja (ili kako uvijek znati gdje smo i u kojem smjeru ide naše poslovanje)
- Strateški VS operativni kontroling
- Kontroling edukacije i radionice po sektorima: kontroling nabave, kontroling proizvodnje, kontroling zaliha, kontroling prodaje
Naše ostale usluge![](https://www.basis-savjetovanje.hr/wp-content/uploads/dots_after.png)
Naše ostale usluge
SAVJETOVANJE
POSLOVNO PLANIRANJE
Od ideje do realizacije
Mnogo je odličnih poslovnih ideja, ali put do njihove realizacije često je dug i zahtjeva svladavanje mnogih prepreka za koje ranije nismo znali i nismo na njih računali. Upravo te nepredviđene stvari mogu stvoriti značajan dodatni trošak koji nismo planirali i na kraju dovesti do neuspjeha.
Kako mi to radimo?
Nudimo pomoć od samog početka, od otvaranja tvrtke pa do pravilnog postavljanja poslovnog modela i održivog načina rada. Savjetujemo kako bolje upravljati novčanim sredstvima i troškovima i kako troškove staviti u okvire planiranih prihoda. Analiziramo Vaše poslovanje, postavljamo ključne pokazatelje po kojima možete pratiti svoj rad, pomažemo pri izradi planova i budžeta za naredna razdoblja poslovanja, kod projekata lansiranja novog proizvoda na tržište, pregovaranja s dobavljačima i kupcima, planiranja i provođenja optimizacije procesa i procedura…
Što je još bitno?
Podrazumjevamo obavljanje usluga u potpunoj diskreciji i uz obavezu čuvanja tajnosti podataka. Surađujemo s više partnera koji obuhvaćaju gotovo sve segmente poslovanja i u mogućnosti smo pružiti pomoć u rješavanju mnogih problema.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
Od ideje do realizacije
Mnogo je odličnih poslovnih ideja, ali put do njihove realizacije često je dug i zahtjeva svladavanje mnogih prepreka za koje ranije nismo znali i nismo na njih računali. Upravo te nepredviđene stvari mogu stvoriti značajan dodatni trošak koji nismo planirali i na kraju dovesti do neuspjeha.
Kako mi to radimo?
Nudimo pomoć od samog početka, od otvaranja tvrtke pa do pravilnog postavljanja poslovnog modela i održivog načina rada. Savjetujemo kako bolje upravljati novčanim sredstvima i troškovima i kako troškove staviti u okvire planiranih prihoda. Analiziramo Vaše poslovanje, postavljamo ključne pokazatelje po kojima možete pratiti svoj rad, pomažemo pri izradi planova i budžeta za naredna razdoblja poslovanja, kod projekata lansiranja novog proizvoda na tržište, pregovaranja s dobavljačima i kupcima, planiranja i provođenja optimizacije procesa i procedura…
Što je još bitno?
Podrazumjevamo obavljanje usluga u potpunoj diskreciji i uz obavezu čuvanja tajnosti podataka. Surađujemo s više partnera koji obuhvaćaju gotovo sve segmente poslovanja i u mogućnosti smo pružiti pomoć u rješavanju mnogih problema.
KLJUČNI ASPEKTI
- Pomoć od ideje do realizacije
- Definiranje ključnih pokazatelja za praćenje poslovanja
- Izrada planova, budžeta
- Pomoć pri pregovaranju sa dobavljačima i kupcima
- Planiranje i provođenje optimizacije poslovnih procesa
- Po potrebi surađujemo sa partnerima i donosimo integrirana rješenja za gotovo sve segmente poslovanja
Naše ostale usluge![](https://www.basis-savjetovanje.hr/wp-content/uploads/dots_after.png)
Naše ostale usluge
ANALIZE
SNIMANJE POSLOVANJA
Zašto Vam trebaju analize?
Jer morate znati gdje ste s poslovanjem, u kojem smjeru idete, kakvi su Vam poslovni pokazatelji i što oni znače. Problem koji se često javlja je nepoznanica kako trenutno stojite i koji su problemi koji Vas koče u ostvarivanju boljeg poslovnog rezultata ili koji mogu dovesti do nelikvidnosti, a time i do kraha. Kada ste svjesni problema, učinit ćete sve potrebno za njihovo rješavanje.
Osim standardnih, možemo izraditi i specifične ključne pokazatelje za redovno praćenje Vašeg poslovanja kako biste mogli na vrijeme uočiti i reagirati ako stvari krenu pogrešnim smjerom. Na ovaj način uvijek imate uvid o trenutnom stanju i u mogućnosti ste lakše donositi ispravne odluke o daljnjim koracima.
Dubinsko snimanje poslovanja
Prema potrebi situacije klijenta odrađujemo djelomično ili potpuno dubinsko snimanje poslovanja. To znači snimanje dijela ili svih segmenata poduzeća, uključujući radne procese i procedure. Uz to se rade adekvatne financijske analize nekoliko proteklih godina kako bi se ustanovio trend kretanja pojedinih pokazatelja i poslovanja općenito. Nakon dobivenih rezultata predlaže se poduzimanje potrebnih korektivnih mjera. U dogovoru s klijentom surađujemo i u njihovoj provedbi i kasnijoj evaluaciji rezultata.
Ako ne znate sami ili nemate odgovarajućeg kadra, potražite pomoć. Stojimo Vam na raspolaganju. Prve konzultacije i razgovor se ne naplaćuju. Pozovite nas bez obaveze.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
Zašto Vam trebaju analize?
Jer morate znati gdje ste s poslovanjem, u kojem smjeru idete, kakvi su Vam poslovni pokazatelji i što oni znače. Problem koji se često javlja je nepoznanica kako trenutno stojite i koji su problemi koji Vas koče u ostvarivanju boljeg poslovnog rezultata ili koji mogu dovesti do nelikvidnosti, a time i do kraha. Kada ste svjesni problema, učinit ćete sve potrebno za njihovo rješavanje.
Osim standardnih, možemo izraditi i specifične ključne pokazatelje za redovno praćenje Vašeg poslovanja kako biste mogli na vrijeme uočiti i reagirati ako stvari krenu pogrešnim smjerom. Na ovaj način uvijek imate uvid o trenutnom stanju i u mogućnosti ste lakše donositi ispravne odluke o daljnjim koracima.
Dubinsko snimanje poslovanja
Prema potrebi situacije klijenta odrađujemo djelomično ili potpuno dubinsko snimanje poslovanja. To znači snimanje dijela ili svih segmenata poduzeća, uključujući radne procese i procedure. Uz to se rade adekvatne financijske analize nekoliko proteklih godina kako bi se ustanovio trend kretanja pojedinih pokazatelja i poslovanja općenito. Nakon dobivenih rezultata predlaže se poduzimanje potrebnih korektivnih mjera. U dogovoru s klijentom surađujemo i u njihovoj provedbi i kasnijoj evaluaciji rezultata.
Ako ne znate sami ili nemate odgovarajućeg kadra, potražite pomoć. Stojimo Vam na raspolaganju. Prve konzultacije i razgovor se ne naplaćuju. Pozovite nas bez obaveze.
BENEFITI ANALIZE
- Podaci i pokazatelji u realnom vremenu
- Precizan uvid u poslovanje pravnog subjekta
- Praćenjem ciljanih pokazatelja možemo uočiti mjesta za poboljšanja u budućnosti
- Olakšavanje procesa donošenja kvalitetntih poslovnih odluka
Naše ostale usluge![](https://www.basis-savjetovanje.hr/wp-content/uploads/dots_after.png)
Naše ostale usluge
RENT-A-MANAGEMENT
Ako nemate mogućnosti zaposliti kvalificiranog managera i/ili savjetnika okrenite se usluzi rent-a-managementa koju pružamo, sukladno Vašim potrebama i mogućnostima, u segmentu koji Vam je trenutno potreban.
TRGOVAČKO ZASTUPANJE
Za veće i manje tvrtke pružamo uslugu trgovačkog posredovanja i zastupanja na domaćem i inozemnom tržištu. Povezujemo poslovne subjekate i njihove ponude i potražnje proizvoda i usluga. Prema potrebi i na zahtjev klijenta sudjelujemo i u pregovorima s dobavljačima i kupcima.
Izrađujemo projekte troškova izlaska na tržište, projekte kompletne organizacije tržišnog poslovanja za postojeće tržišne sudionike i za nove i pružamo pomoć u pokretanju i/ili proširenju tržišta. U okviru projekata na zahtjev klijenta radimo planove i projekcije budžeta s prihodima i rashodima poslovanja za planiranu godinu.
ORGANIZACIJA KOMERCIJALE
Pomažemo Vam u učinkovitoj organizaciju rada prodajnog tima i njihovim edukacijama u skladu s Vašim željama, potrebama i mogućnostima. Osmišljavamo načine praćenja i vrednovanja njihovog rada, organizacije učinkovitih obilazaka, praćenja troškova i profitabilnosti prodajnog tima, ukupno te po svakom djelatniku i kupcu.
POSLOVNO SAVJETOVANJE
Na raspolaganju smo za usluge poslovnog savjetovanja u svim domenama koje pokrivamo, a u suradnji s provjerenim partnerima u mogućnosti smo pružiti usluge i u većini područjia Vašeg poslovanja.
Pozovite nas na neobavezujući razgovor.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
Ako nemate mogućnosti zaposliti kvalificiranog managera i/ili savjetnika okrenite se usluzi rent-a-managementa koju pružamo, sukladno Vašim potrebama i mogućnostima, u segmentu koji Vam je trenutno potreban.
TRGOVAČKO ZASTUPANJE
Za veće i manje tvrtke pružamo uslugu trgovačkog posredovanja i zastupanja na domaćem i inozemnom tržištu. Povezujemo poslovne subjekate i njihove ponude i potražnje proizvoda i usluga. Prema potrebi i na zahtjev klijenta sudjelujemo i u pregovorima s dobavljačima i kupcima.
Izrađujemo projekte troškova izlaska na tržište, projekte kompletne organizacije tržišnog poslovanja za postojeće tržišne sudionike i za nove i pružamo pomoć u pokretanju i/ili proširenju tržišta. U okviru projekata na zahtjev klijenta radimo planove i projekcije budžeta s prihodima i rashodima poslovanja za planiranu godinu.
ORGANIZACIJA KOMERCIJALE
Pomažemo Vam u učinkovitoj organizaciju rada prodajnog tima i njihovim edukacijama u skladu s Vašim željama, potrebama i mogućnostima. Osmišljavamo načine praćenja i vrednovanja njihovog rada, organizacije učinkovitih obilazaka, praćenja troškova i profitabilnosti prodajnog tima, ukupno te po svakom djelatniku i kupcu.
POSLOVNO SAVJETOVANJE
Na raspolaganju smo za usluge poslovnog savjetovanja u svim domenama koje pokrivamo, a u suradnji s provjerenim partnerima u mogućnosti smo pružiti usluge i u većini područjia Vašeg poslovanja.
Pozovite nas na neobavezujući razgovor.
Naše ostale usluge![](https://www.basis-savjetovanje.hr/wp-content/uploads/dots_after.png)
Naše ostale usluge
VOĐENJE PROJEKATA
Projektni management predstavlja osnovni skup vještina i znanja današnjeg modernoga i mnoge zemlje prepoznale su ga kao posebnu struku. Korištenja alata i tehnika projektnog managementa omogućuje voditeljima projekata i članovima projektnih timova planiranje, izvršenje i kontrolu projekata unutar ograničenog vremena, budžeta i zahtjeva kvalitete.
Razvoj tehnologije, rastuća konkurencija i globalizacija tržišta na svjetskoj i regionalnoj razini, inicirali su potrebu da poduzeća razmišljaju i djeluju projektno. Projektni pristup razvio se prije svega iz proizvodno-procesne industrije, vojnih projekata, farmaceutske industrije i građevinarstva, ali zadnjih godina mnoga poduzeća se transformiraju iz klasičnih oblika organizacije u suvremene projektne organizacije.
Zašto ? Uočena je i višestruko praktično potvrđena činjenica da bilo koja nova stvar koja je pokrenuta, s projektnim pristupom i pravilnim vođenjem, daje sigurnost u izvršenje projekta na vrijeme, u okviru planiranih resursa i s potrebnom kvalitetom obavljanja posla, bilo da se radi o razvoju proizvoda ili kategorije proizvoda, investicijama u proširenje ili rekonstrukciju kapaciteta ili bilo koje značajne promjene za poduzeće.
Ako nemate vremena i adekvatnog kadra kontaktirajte nas. Odradite projekt uz našu pomoć i naučite kako ga u budućnosti sami kreirati i izvršavati.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
NAŠ MOTO
Nema operacije, proizvoda, tijeka rada ili procesa u kojem nema mogućnosti za daljnje poboljšanje.
Projektni management predstavlja osnovni skup vještina i znanja današnjeg modernoga i mnoge zemlje prepoznale su ga kao posebnu struku. Korištenja alata i tehnika projektnog managementa omogućuje voditeljima projekata i članovima projektnih timova planiranje, izvršenje i kontrolu projekata unutar ograničenog vremena, budžeta i zahtjeva kvalitete.
Razvoj tehnologije, rastuća konkurencija i globalizacija tržišta na svjetskoj i regionalnoj razini, inicirali su potrebu da poduzeća razmišljaju i djeluju projektno. Projektni pristup razvio se prije svega iz proizvodno-procesne industrije, vojnih projekata, farmaceutske industrije i građevinarstva, ali zadnjih godina mnoga poduzeća se transformiraju iz klasičnih oblika organizacije u suvremene projektne organizacije.
Zašto ? Uočena je i višestruko praktično potvrđena činjenica da bilo koja nova stvar koja je pokrenuta, s projektnim pristupom i pravilnim vođenjem, daje sigurnost u izvršenje projekta na vrijeme, u okviru planiranih resursa i s potrebnom kvalitetom obavljanja posla, bilo da se radi o razvoju proizvoda ili kategorije proizvoda, investicijama u proširenje ili rekonstrukciju kapaciteta ili bilo koje značajne promjene za poduzeće.
Ako nemate vremena i adekvatnog kadra kontaktirajte nas. Odradite projekt uz našu pomoć i naučite kako ga u budućnosti sami kreirati i izvršavati.